.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسي سرفصل‌هاي اصلي بودجه 97 با حضور استاندار و مجمع نمايندگان مازندران
روند پیگیری طرح‌های عمرانی و سرفصل‌هاي اصلي بودجه 97 براي مازندران در نشست مجمع نمايندگان مازندران با استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عومی استانداری مازندران، روند پیگیری طرح‌های عمرانی و سرفصل‌های اصلی بودجه 97 برای مازندران در نشست مجمع نمایندگان مازندران با استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار مازندران در پایان نشست با مجمع نمایندگان در بهارستان گفت: با حضور نمایندگان مجلس سرفصل‌های اصلی و اساسی بودجه 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداری از فرصت بررسی لایحه بودجه استفاده کرده به‌ویژه از نقش و مسؤولیت نمایندگان در کمیسیون‌های مجلس به‌ویژه کمیسیون تلفیق بهره بیشتری ببریم.

محمد اسلامی افزود: در این جلسه مسائل جاری استان و سیاست‌های اجرایی برای برون‌رفت از وضع موجود مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور هماهنگی و انسجام بیشتر جلسات مشترک استاندار و مجمع نمایندگان به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود و جلسات نمایندگان قوا نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران در پایان گفت: مطمئناً جلسات نمایندگان قوا در استان می‌تواند در توسعه استان و بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود کمک بزرگی کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در پایان جلسه با اعلام اینکه ظرفیت ‌ملی مجلس و مجمع‌نمایندگان فرصت مناسبی برای شتاب‌بخشی به پیگیری‌ها و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه است، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان با اعتقاد به همدلی، پشتیبان نماینده عالی دولت در استان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه توسعه‌ استان و خدمت‌به‌مردم است.

حسین نیازآذری در بیان محورهای این نشست، اظهار کرد: روند صادرات، خرید و ذخیره‌سازی مرکبات، پیگیری مشکلات کشاورزان و برنج‌کاران، بودجه سال 97 و اجرای طرح آب، فاضلاب، پسماند و مشکلات مربوط به صنعت استان در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان مجلس حمایت و پشیبانی خود را از برنامه‌های توسعه‌ای استاندار مازندران اعلام کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.